Plata creantelor rezultate din credite
de consum prin sistemul PayPoint se face astfel: persoana cu datorii
administrate de Kruk merge in cel mai apropiat magazin in care se
gaseste un terminal PayPoint cu detaliile de plata prevazute cu cod
de bare; clientul achita in numerar valoarea ratei si primeste pe loc
un exemplar al chitantei cu detaliile tranzactiei.
„Lunar, emitem mii
de notificari de plata. Data fiind amploarea activitatii companiei,
avem nevoie de o retea extinsa de parteneri prin care sa putem
facilita persoanelor cu datorii plata ratelor in toate zonele tarii”,
a declarat Tomasz Ignaczak, director general Kruk Romania.
In Romania, PayPoint si-a lansat
oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu
in august 2008 si si-a extins portofoliul de
clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din
diferite sectoare. In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint
numara aproape 8000 de terminale iar compania are incheiate contracte
cu 63 de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al
utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 53 sunt
contracte pentru servicii de colectare plati.
In luna februarie
2013, compania Kruk International S.R.L. si-a schimbat denumirea in
Kruk Romania S.R.L. Compania a fost infiintata in anul 2007 de grupul
Kruk, fiind specializata in managementul integrat al creantelor,
avand clienti atat din sectorul financiar, cat si companii de
servicii. Compania este, de asemenea, un jucator important pe piata
achizitiei de portofolii de creante, in special de la banci.
Citeste si:
Cea mai mare creanta
a unei persoane fizice la recuperatorul Kruk depaseste 1,2 mil. euro
Gata
cu recuperatorii: Bancile se lupta singure cu datornicii