Astfel, dupa ce completeaza detaliile transferului in aplicatia Internet Banking, clientii primesc un SMS pe telefonul mobil inregistrat in sistemul bancii, care contine codul de autorizare a tranzactiei, format din sapte cifre. Tranzactia va fi efectuata numai dupa ce clientul introduce codul de autorizare primit pe telefonul mobil.
Codul este unic pentru fiecare plata realizata prin intermediul serviciului Internet Banking, au subliniat oficialii bancii.
Serviciul, disponibil non-stop, atat pentru persoanele fizice, cat si pentru companii, ofera acces la toate conturile, depozitele, cardurile si creditele, iar clientii pot efectua orice tip de tranzactie – pot sa plateasca facturi sau rate la credite, sa constituie depozite etc.
Comisioanele pentru tranzactiile online sunt cu 50% mai mici fata de cele de la ghiseu, au mai spus reprezentantii Millennium Bank.
De asemenea, serviciul le permite clientilor sa-si predefineasca o lista de beneficiari pentru plati viitoare, sa-si modifice codul PIN pentru card, precum si limitele de tranzactionare la bancomate si la plati la comercianti.
Aproximativ 60% din clientii Millennium Bank au contractat acest serviciu.
O pondere de 80% din numarul tranzactiilor efectuate de clientii bancii in luna decembrie 2009 au fost realizate online, iar volumul acestora a fost de aproape 195 milioane lei, potrivit bancii.
Millennium Bank face parte din grupul financiar privat portughez Millennium bcp si si-a inceput activitatea pe piata romaneasca in octombrie 2007, prin deschiderea simultana a 39 de sucursale, in Bucuresti si in 8 orase din tara.
In prezent, Millennium Bank are 74 de unitati pe teritoriul Romaniei, care se adreseaza atat populatiei, cat si companiilor.