Astfel, clientii, persoane fizice si juridice, trebuie sa se prezinte in oricare dintre sucursalele sau agentiile bancii pana in data de 13 aprilie 2010 pentru a isi actualiza sau confirma datele de identificare, evitandu-se cazurile in care efectuarea tranzactiilor solicitate va fi intarziata pana la conformarea si respectarea prevederilor legislative in vigoare.
Potrivit regulamentului BNR, toate institutiile de credit trebuie sa solicite urmatoarele informatii de la clientii persoane fizice: nume, prenume, dupa caz, pseudonimul, data si locul nasterii, cod numeric personal sau un alt element unic de identificare similar, domiciliul si resedinta, dupa caz, date de contact (numar de telefon, fax, adresa posta electronica), cetatenia, ocupatia si numele angajatorului ori natura activitatii proprii, functia publica importanta detinuta, in cazul clientilor care sunt rezideti in strainatate, daca este cazul, si numele beneficiarului real, daca este cazul.
Clientii persoane juridice sau fara personalitate juridica trebuie sa figureze in baza de date a bancilor cu urmatoarele date: denumire, forma juridica, sediu social, sediu unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare, date de contact (numar de telefon, fax, adresa posta electronica, etc), tipul si natura activitatii desfasurate, identitatea persoanelor care sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, numele beneficiarului real, daca este cazul sau informatii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real, identitatea persoanei care actioneaza in numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata sau imputernicita in acest sens.
In Romania, ProCredit Bank a fost infiintata in 2002 si reprezinta rezultatul unui parteneriat intre institutii financiare de renume international, cum ar fi: BERD, IFC – membra a Grupului Bancii Mondiale, Commerzbank, KfW, ProCredit Holding (companie germana de investitii) si IPC.