Noul serviciu de la RBS va fi disponibil non-stop.
Conform unui studiu recent, 6 din 10 romani se declara nemultumiti de timpul lor liber. Astfel, clientii RBS vor putea face tranzactii utilizand telefonul, fara a se mai deplasa la banca.
Prin noul serviciu se pot efectua numeroase operatiuni bancare precum: transfer de fonduri, plata utilitatilor, constituire sau lichidare de depozite la termen, schimb valutar, deschidere sau inchidere de cont curent si diverse alte operatiuni, de la cele standard la cele mai complexe.
„Serviciul RBS Phone Banking inseamna pentru clienti o metoda de a accesa usor informatii despre cont si o mai mare flexibilitate in ceea ce priveste administrarea finantelor”, a declarat Haris Hanif, country head of retail, RBS Romania.
RBS a intrat pe piata romaneasca dupa ce a preluat, in 2007, operatiunile locale ale bancii olandeze ABN Amro, care au trecut in 2008 sub brandul creditorului britanic.
In prezent, banca isi desfasoara activitatea in 15 orase (Arad, Bucuresti, Brasov, Bacau, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara) prin intermediul celor 31 de locatii.