Prin serviciul iPhone sau iTunes, clientii pot accesa site-ul companiei si isi pot rezerva online masina dorita. Confirmarea este primita imediat printr-o captura, a anuntat miercuri compania.
De asemenea, clientii au posibilitatea de a-si vizualiza sau anula rezervarea si pot chiar primi o harta a celui mai apropiat service Sixt. Accesand meniul „Top Offer”, clientii pot primi, de asemenea, un overview cu cele mai recente servicii oferite de Sixt.
Utilizatorii cardului isi pot rezerva masina la preturi avantajoase valabile doar in statiile Sixt, conform companiei.
„Posibilitatea de a rezerva masini prin serviciul iPhone este un serviciu cu o dimensiune internationala, pentru ca de el beneficiaza clientii din intreaga retea Sixt. Cu doar cateva atingeri pe ecranul Smartphone-ului, clientii nostri isi pot selecta si rezerva masina dorita”, a declarat Dudy Perry, general manager Sixt New Kopel.
Compania a intrat pe piata locala in 2005, iar in prezent are birouri deschise in Bucuresti, Iasi, Bacau, Constanta, Timisoara, Cluj Napoca, Sibiu si Brasov.
Divizia de leasing operational a Sixt New Kopel a incheiat anul 2008 cu contracte in valoare totala de aproximativ 80 milioane euro. Potrivit evolutiei pietei romanesti de leasing operational, compania estimeaza ca in 2009 va avea cel putin o evolutie similara.