Procesul de comercializare al cataloagelor Otto este coordonat de compania Adra Retail, membru RTC Holding, impreuna cu firma Otto Germania.
Grupul RTC a investit pana acum aproape 300.000 euro pentru realizarea, distributia si promovarea catalogului principal Otto, si pentru realizarea platformei tehnice, au declarat oficialii RTC Holding.
Catalogul Otto va fi disponibil in doua editii principale, primavara-vara, lansat recent, si toamna-iarna, disponibil din septembrie 2007, respectiv editiile speciale, cu un numar limitat de pagini, ce vor avea o prezenta sezoniera si o distributie extinsa. Compania Otto a distribuit in toata tara 100.000 de cataloage gratuite.
Dupa ce clientii isi aleg si comanda produsele din catalog, comenzile sunt livrate in Bucuresti, la sediul central. De aici coletele vor fi distribuie la domiciliul clientilor din toata tara intr-un termen de aproximativ trei saptamani de la plasarea comenzii.
Cataloagele Otto cuprind colectii de haine destinate femeilor si barbatilor, colectii pentru copii si accesorii de decor ale unor marci precum Morgan, Tom Tailor, Esprit, Adidas, Laura Scott, Puma, Lascana si altele. Aceste produse se adreseaza mai ales persoanelor cu program foarte incarcat, putand fi comandate numai online, prin posta sau email.
La nivel mondial, grupul nemtesc Otto a avut in 2005 o cifra de afaceri de aproximativ 15 miliarde euro si peste 55.000 de angajati in mai mult de 19 tari, potrivit informatiilor publicate pe pagina de internet a companiei.