Ambele consilii – ale TNS si GfK – care in urma unei fuziuni s-ar numi GfK-TNS – sustin ca actionarii ar beneficia de fuziune printr-o combinatie „substantiala de eficienta operationala si oportunitati de marire a veniturilor”.
Combinatia GfK-TNS ar avea un singur consiliu director, iar David Lowden, directorul TNS, ar fi numit CEO-ul noii entitati. Hajo Riesenbeck si Donald Brydon, presedintii GfK, respectiv al TNS, ar deveni vice-presedinti.
„Piata a vazut cele doua companii ca parteneri de afaceri ideali si acum este momentul oportun de a le aduce impreuna. Acest parteneriat ar crea un lider global si ar aduce un plus de capacitate si valoare clientilor”, a spus Lowden, in prezent CEO-ul TNS.
Daca afacerea se va incheia, actionarii GfK si TNS ar detine jumatate din noua entitate. Cel mai important actionar ar fi GfK-Verein, cu circa 28% din actiuni, care l-ar numi pe Klaus Wubbenhorst, CEO-ul GfK, in functia de director non-executiv.
GfK-TNS ar avea sediul la Londra, iar biroul central din Germania va fi in Nurenberg, insa negocierile intre cele doua parti sunt in curs de desfasurare, iar afacerea nu este data ca sigura.
Grupul GfK Group este cea mai mare companie de studii de piata din Germania si a cincea din lume. Infiintata in 1934, detine 115 de comapnii operatoare, are circa 9.000 de angajati si sediul in Nurenberg. GfK efectueaza studii de piata in media, piata farmaceutica, software de divertisment, vanzari cu amanuntul, bunuri durabile, industria auto, industria serviciilor, energie si textile.
Grupul TNS, infiintat in 1960 in Statele Unite ale Americii, are birouri in 80 de tari si 15.000 de angajati permanenti la nivel global. TNS ofera servicii de stduii de piata in bunurile de consum, servicii de sanatate, media, politic si social, tehnologie, finante si industria auto.
Conform unui top realizat de Honomichl la 1 iunie 2006 la nivel global, compania VNU, din Olanda, se clasa pe primul loc, TNS pe locul doi, in timp ce GfK se afla pe locul patru.