„O operatiune de concentrare economica intra sub incidenta Legii Concurentei atunci cand cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati depaseste echivalentul in lei a 10 milioane euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune, care sa realizeze pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a 4 milioane euro”, au precizat reprezentantii CC.
Conducerea Sarantis a anuntat la finele anului trecut ca a achizitionat compania romaneasca de produse cosmetice Elmi Prodfarm, cunoscuta mai ales prin brandul Elmiplant, pentru 6,5 milioane euro.
Compania Elmi Prodfarm SRL a fost infiintata in 1992, avand ca activitate principala proiectarea, fabricarea si distributia produselor cosmetice sub brandurile Elmiplant, Bioten, Sombrero sau Cellulight. Cele mai cunoscute si apreciate produse ale companiei sunt cele pentru ingrijirea tenului, a corpului si pentru protectie solara, avand in portofoliu si produse de ingrijire pentru barbati si pentru copii, precum si tratamente pentru par, toate bazate pe ingrediente naturale din plante.
Compania are aproximativ 90 de angajati si exporta produse in Republica Moldova, Canada, Japonia si America.
Elmi Prodfarm SRL este considerat unul dintre cei mai importanti producatori de cosmetice pentru ingrijirea tenului si corpului de pe piata din Romania, care la momentul achizitiei nu avea datorii importante, iar in anul 2007 a avut vanzari record,de aproximativ 3,8 milioane euro.
Compania Sarantis Romania estima o cifra de afaceri de 38,5 milioane euro pentru anul trecut, in crestere cu circa 15%, fata de cea inregistrata in 2006. Aceasta face parte din grupul elen Sarantis si distribuie angro pe piata locala branduri proprii de parfum ca Str8, Dare, BU si C-Thru, dar si produse pentru ingrijire personala si pentru intretinerea locuintei si utilizare casnic.