„Comunicam tuturor clientilor Sucursalei Credit Europe Bank Brasov, din Bd. Mihail Kogalniceanu Nr. 19, care au constatat efecturea unor tranzactii neautorizate pe conturile lor, ca banca va restitui acestora toate sumele de bani pentru care sunt identificate documente justificative”, se arata in comunicatul bancii.
Credit Europe Bank precizeaza ca, deoarece tipologia operatiunilor este diferita, institutia bancara a demarat o cercetare interna si, pe masura ce tranzactiile efectuate fara acordul clientilor sunt confirmate cu documente, se vor restitui sumele de bani datorate.
In acest sens, banca a precizat ca a facut primele restituiri de bani, iar in cursul zilei de joi se continua platile catre clientii ale caror sesizari au fost verificate.
Totodata, prezentantantii bancii au spus ca Credit Europe Bank isi asuma responsabilitatea restituirii sumelor revendicate, subliniind ca dispune de lichiditatile necesare onorarii acestor plati.
Credit Europe Bank a inceput, la 30 iulie, o ancheta interna pentru investigarea sesizarilor primite din partea unor clienti, care au reclamat ca le-au disparut banii din conturile deschise la sucursala Brasov a institutiei de credit, iar pe 5 august a sesizat Parchetul.
Pana in prezent, 11 clienti ai bancii au sesizat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Brasov ca le-au disparut banii din conturi, cele mai mari sume retrase din conturile unor persoane fiind de 204.000 de lei si 73.000 de euro.
In urma sesizarilor primite, CJPC Brasov a aplicat bancii o sanctiune de 50.000 si a dispus ca in timp de 15 zile sa restituie clientilor banii, conform Mediafax.
De asemenea, banca va mai fi amendata cu cate 50.000 pentru fiecare sesizare facuta de catre clienti in legatura cu disparitia banilor din conturi.