„Ne propunem o abordare flexibila a problemelor financiare cu care se confrunta unii dintre clientii nostri. Impreuna cu ei, incercam sa gasim solutii alternative, pentru a-i ajuta sa depaseasca perioadele de impas la plata creditelor pe care le au in derulare”, a declarat domnul Omer Tetik, vice-presedinte Credit Europe Bank.
Potrivit acestuia, banca a luat in considerare atat majorarea perioadei de rambursare prin rescadentare, cat si reesalonarea ratelor, oferind clientilor aflati in dificultate de plata o perioada de gratie partiala sau totala, dupa caz, de pana la un an.
„De asemenea, oferim clientilor nostri posibilitatea de a face conversia creditelor din moneda initiala intr-o alta moneda, precum si alte solutii de restructurare, personalizate in functie de necesitati”, a completat Omer Tetik.
In analiza solicitarilor de restructurare a unui credit, banca va lua in considerare posibilitatile reale de rambursare de care dispune clientul. Imposibilitatea temporara de plata trebuie dovedita cu documente justificative ce vor fi prezentate de catre client impreuna cu cererea de restructurare, se mentioneaza in comunicat.
Banca recomanda ca solicitarile de restructurare sa fie adresate bancii de catre client inainte de agravarea problemelor sale financiare, astfel incat creditul sa nu acumuleze restante.
Credit Europe Bank, membra a grupului FIBA, are in prezent peste 400.000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, reteaua bancii fiind alcatuita din 118 de sucursale, agentii si puncte de lucru.