Dupa solicitare consilierii vor face analiza datelor
clientului prin telefon, stabilesc suma la care se incadreaza, iar clientul
poate trimite actele prin email sau curier.
Pot fi accesate prin InfoBCR creditele de nevoi personale, cardurile de
cumparaturi, precum si produsele de refinantare a creditelor de consum si a
cardurilor de credit de la alte banci.
“Clientii catre care ne indreptam cu aceasta oferta sunt
acei oameni ocupati, care apreciaza confortul si care prefera sa nu depinda de un program fix. Acesti clienti
care solicita un credit sau un card de cumparaturi prin InfoBCR sunt utilizatori frecventi de
servicii bancare prin canale alternative: ATM, POS si Click 24 Banking BCR”, a
declarat director canale retail BCR, Bogdan Marin.
Clientul va fi totusi nevoit sa ajunga in unitate pentru
a putea intra in posesia banilor/cardului de cumparaturi si pentru semnarea contractului
de credit.
Initiativa a demarat in urma cu un an, iar de la lansarea
serviciului s-au acordat prin telefon credite de peste 3,5 milioane de lei,
cererea de produse acordate prin InfoBCR fiind
in crestere.
Clientii care solicita cel mai frecvent aprobarea
produselor prin InfoBCR locuiesc in
orase mari, au varsta intre 19 si 39 de ani si venituri de peste 2.000 lei.
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, are
o retea formata din 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 668 de
unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste
10.000 de locuitori.
Banca detine peste 2.000 de bancomate (ATM) si peste
18.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti (POS).