„Vom lansa, in prima parte a anului viitor, o crema de lux din gama Artistry. Imaginea produsului va fi Sandra Bullock. Estimam ca vanzarile de cosmetice vor creste cu 10%, datorita acestei lansari”, a precizat Popescu.
„Acest produs a fost lansat deja in Japonia, unde datorita succesului inregistrat, forecastul a crescut cu 30%”, a adaugat directorul general al Amway Romania.
Amway apeleaza pentru prima data la imaginea unei vedete pentru promovarea de produse cosmetice, ca urmare a succesului inregistrat din asocierea produselor din gama suplimentelor nutritive cu imaginea sportivilor in pietele asiatice, a explicat Popescu.
Suplimentele nutritive vor reprezenta insa cel mai mare motor de crestere al Amway Romania, conducerea companiei estimand o crestere de 15-20% a vanzarilor pe acest segment in 2008, pe fondul lansarilor de produse destinate persoanelor active, potrivit conducerii companiei.
In primele zece luni ale anului, compania a inregistrat cresteri de 25% a vanzarilor de suplimente nutritive, peste niveul pietei, care a crescut cu pana la 20%, a mentionat directorul general al Amway Romania.
Nivelul de crestere a vanzarilor Amway Romania a fost peste nivelul pietei de 10% si in cazul celorlalte produse comercializate de companie, precum cosmetice si detergenti, a mai spus Popescu.
Oficialul Amway Romania a mentionat ca 70% din vanzarile companiei se realizeaza prin comenzi pe Internet, 15-20% prin intermediul magazinelor din Bucuresti si restul prin alte mijloace, precum comenzi prin telefon.
Popescu a estimat ca piata cosmeticelor va ajunge la 700 milioane de euro anul acesta, in crestere cu 10-15% fata de 2006, iar ritmul de crestere se va pastra si in urmatorii doi ani.
Produsele cosmetice reprezinta circa 60% din vanzarile totale ale Amway Romania. Compania de vanzari directe se ocupa si cu comercializarea de produse pentru ingrijirea locuintei si suplimente alimentare.
Vanzarile Amway Romania au urcat cu 17,5% in primele zece luni din 2007, pana la 99,6 milioane lei (29 milioane euro), urmand sa ajunga pana la finele anului la 125 milioane de lei (37 milioane euro), in crestere cu 22% fata de anul precedent.
Compania Amway Romania a intrat pe piata romaneasca in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 800 de produse din diverse game si peste 50.000 de reprezentanti in toata tara.
Amway Corporation a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si este astazi una dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari in 2006, prin intermediul a peste 3 milioane de intreprinzatori independenti.
Pe piata vanzarilor directe din Romania mai opereaza companii ca Avon, Oriflame, Zepter, Golden Neolife si Capra Nera.