Acesta este cel de-al doilea magazin Plus din Barlad. Noul magazin are o suprafata de circa 1.380 mp, dintre care 1.080 mp suprafata de vanzare si 300 mp spatii aferente.
Plus va investi in urmatorii patru ani aproximativ 300 mil. euro in dezvoltarea retelei de magazine de pe piata locala, compania vizand orasele cu peste 20.000 de locuitori.
„Cel de-al doilea magazin Plus de la Barlad este prima noastra deschidere din acest an, urmand ca pana la sfarsitul lui 2007 sa lansam in jur de 30 de magazine, majoritatea in orase in care nu suntem prezenti”, a declarat Uwe Klostermann, director general Plus Discount Romania.
Retelele de magazine discount (care practica o politica de preturi reduse) vor totaliza 200 de magazine la finalul anului viitor si vor ajunge la o cota de piata de 10% din retailul de bunuri de larg consum, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata MEMRB Romania Retail tracking services.
Printre retele de magazine de tip discounter se numara Kaufland, Penny Market, Plus sau miniMax.
Sortimentele retelei Plus includ atat articole marca Plus, cat si articole premium la preturi foarte accesibile. Plus ofera o gama de peste 1.300 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume – fructe proaspete, carne proaspata in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare tip 1 (detergenti, cosmetice si hrana de animale). La acestea se adauga alte 26 de produse destinate diabeticilor, constand in branduri germane si autohtone precum Santos, Göber, Pea, Frankonia si Rauch.
Plus este un brand care exista pe piata germana de peste 30 de ani. Compania este prezenta cu circa 4.100 de magazine si peste 42.000 de angajati in noua tari europene (Germania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania).
Lantul de magazine a atins o cifra de afaceri anuala de 9,31 mld. euro.