„Au
fost afectate cardurile VISA emise de alte banci cu care s-au efectuat
tranzactii la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank in data de 5 octombrie din
cauza unor probleme informatice ale procesatorului de carduri ale bancii,
Euronet”, au explicat ulterior reprezentantii bancii. Mai exact, suma
platita sau retrasa a fost debitata de doua sau chiar de trei ori, relateaza Adevarul.
Ce este de facut in acest caz?
In
primul rand, trebuie sa ai o gestiune foarte atenta a tranzactiilor pe care le
efectuezi, acestea putand fi verificate cu ajutorul extrasului de cont, fie ca il
obtii de la banca sau prin serviciul de Internet Banking.
„Este
foarte important sa verificam pe extrasul de card ce tranzactii am facut in
luna respectiva, este o masura de prevenire a unor posibile probleme“, a declarat Catalin Cretu, director general pentru Romania al Visa
Europe, potrivit HotNews.ro.
In
cazul in care constati ca in extras sunt debitate sume pentru care nu ai facut
plati sau retrageri de la bancomat, adreseaza-te bancii emitente. Trebuie sa
completezi un formular de refuz la plata, iar banca va rezolva intr-un anumit
interval de timp problema, iar banii iti vor intra inapoi in cont.