„In cadrul Mobile
World Congress, MasterCard a anuntat platile prin MasterPass in-App,
ce permit consumatorilor sa realizeze cumparaturi dintr-o aplicatie
mobila. Platile MasterPass In-App elimina necesitatea de introducere
a datelor cardului pe mai multe aplicatii mobile, simplificand
procesul de plata si facandu-l mai rapid. Forbes Digital
Commerce, Fat Zebra, MLB Advanced Media, NoQ, Starbucks Australia si
Shaw Theatres Singapore sunt printre primii
furnizori de aplicatii care vor permite cumparaturile prin
MasterPass, din cadrul aplicatiilor lor”, se arata in comunicatul
MasterCard.
Consumatorii fac
cumparaturi si platesc prin metoda care se pliaza cel mai bine pe
nevoile lor si pe stilul de viata – si de pe orice terminal (telefon,
tableta – n.r.) pe care il au la dispozitie. Ei cauta „scurtaturi”
digitale, care sa le ofere viteza, confort si o experienta de plata
care decurge foarte bine.
Conform ABI
Research, veniturile totale din
aplicatiile mobile, incluzand
cumparaturile facute prin intermediul aplicatiilor, vor ajunge la 46
miliarde dolari pana in 2016, de peste 5 ori mai mult comparativ cu
cele 8,5 miliarde dolari realizate in 2011.
MasterPass In-App va
fi pusa la dispozitia dezvoltatorilor si a comerciantilor incepand cu
trimestrul al doilea al acestui an. Serviciul poate fi integrat de
catre comerciantii online, lucru care a fost deja realizat cu succes
in peste 30.000 de comercianti MasterPass din Australia, Canada,
Italia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii, potrivit
companiei.
MasterCard (NYSE:
MA) este o companie de tehnologie in industria globala de plati.
Visa: 80 mil.
carduri contactless
Platile mobile sunt
acum disponibile la nivel national pe mai multe piete europene dupa
ce Visa a incheiat parteneriate cu jucatori din domeniul telefoniei
mobile si al industriei platilor.
Printre principalele evenimente din
ultimele 12 luni se numara:
Pentru a putea oferi aceste servicii,
Visa colaboreaza cu operatori de retele mobile, banci, comercianti,
producatori de echipamente si furnizori de software in vederea
extinderii disponibilitatii si adoptarii serviciilor de plati mobile
in intreaga lume.
Contribuind la
pregatirea terenului pentru tranzitia la platile contactless mobile,
gradul de utilizare a cardurilor contactless si infrastructura
necesara s-au extins rapid. Platile
contactless Visa sunt disponibile
acum in de doua ori mai multe tari europene fata de aceeasi perioada
a anului trecut, cu aproape 80 milioane
carduri contactless si 1,3 milioane
terminale Visa. Si numarul lanturilor comerciale si al micilor
comercianti care accepta platile contactless continua sa creasca
intr-un ritm sustinut.
Visa Europe este o companie de
tehnologii de plata detinuta si operata de bancile membre si alti
furnizori de servicii de plata din 37 de tari din Europa.
In Europa, exista 500 milioane de
carduri Visa si 1 euro din fiecare 6,5 euro cheltuiti este pe un card
Visa. In anul financiar incheiat in septembrie 2013, sumele totale
cheltuite pe carduri Visa au insumat 2.000 de miliarde de euro, in
timp ce cheltuielile efectuate la POS au crescut cu 8,5%, la 1.400
miliarde de euro. Cheltuielile online efectuate cu carduri Visa au
continuat sa creasca (20% fata de anul anterior) si s-au situat la
240 miliarde de euro.
Citeste si: Cash-ul devine
istorie? Inlocuirea platilor in numerar cu cele prin card se
accelereaza