Curiero vizeaza obtinerea unei marje de profit de 10-11% in 2008, pe fondul procesului de eficientizare generala.
„Avem ca tinte cresterea cotei de piata de la 10-12%, cat este in prezent, la 15%, precum si a marjei de profit de la 8-10% la 10-11%. In 2008 vom cauta resursele de dezvoltare cu predilectie in interiorul companiei, adica in principal in eficientizarea activitatilor si serviciilor”, a declarat Bogdan Carcu, presedintele Curiero.
Acesta a mentionat ca in 2008, compania va investi 3 milioane de euro in tehnologie si flota si va renunta pentru moment la planurile de achizitie a unor jucatori straini.
„Cresterile din acest an vor fi realizate si pe fondul introducerii integrale in reteaua Curiero a unor sisteme de cantarire. Estimez ca in acest moment, 20% din valoarea cifrei de afaceri a oricarei companii de curierat din Romania se pierde ca urmare a necantaririi marfii”, a completat Bogdan Carcu.
In 2007, Curiero a inregistrat o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, cu 85% mai mare decat in 2006, in contextul derularii planurilor de crestere a eficientei activitatilor si de redefinire a serviciilor.
Cea mai importanta crestere in valoare, de peste 150%, a fost obtinuta pe serviciul de curierat rapid Curiero 24, care detine acum o pondere de 70% in cifra de afaceri, fata de 50% in 2006. Dezvoltarea pe acest serviciu s-a datorat in principal majorarii volumelor de livrari in urma castigarii unor clienti strategici precum Asesoft, Amway, Quelle, Raiffeisen Bank si Inform Lykos.
Celelalte servicii din portofoliu, Curiero Express (local) si Curiero Post, detin ponderi de 3% si respectiv 27% din cifra de afaceri.
Anul acesta, compania va relua pe o noua platforma serviciul Cargo, suspendat temporar ca urmare a abordarii strategice asumate.
Curiero urmareste sa devina, in urmatoarea perioada, liderul pietei pe segmentul de curierat rapid in Bucuresti. Compania a lansat anul trecut serviciul Curiero Express (local), in Bucuresti si in alte 14 orase din tara.