Potrivit lui Dan Diaconescu, el va incerca sa obtina de la prietenii sai suma de 10 milioane de euro ceruta drept garantie pentru a participa la privatizarea CFR Marfa. Dan Diaconescu a criticat declaratiile ministrului Transporturilor potrivit caruia suma estimata din privatizarea CFR Marfa ar fi de 50 de milioane de euro, in conditiile in care, a spus Diaconescu, numai fierul din companie este estimat la un miliard de euro.
Dan Diaconescu a mai spus ca ar vrea sa participe si la privatizarea Postei Romane, dar a precizat ca acolo una din conditiile de participare este ca ofertantul sa fie tot o companie postala dintr-un alt stat, conform Agerpres.
De asemenea, Dan Diaconescu a declarat ca „ceea ce vor sa faca la CFR este absolut criminal, am citit ca CFR are 900 de locomotive, uitati-va pe net, o locomotiva noua este doua milioane euro, una veche e un milion. Inmultiti 900 cu un milion, ca-s de regula vechi, si ajungeti la 900 milioane. CFR mai detine 50.000 vagoane care functioneaza si alte 600.000 de vagoane ruginite. Inmultiti cu 200.000 euro, cat este pret la fier vechi valoarea unui vagon, si vedeti la ce cifre ajungeti”.
Diaconescu a participat si la licitatia
pentru preluarea a 54,8% din actiunile Oltchim. El a oferit 203
milioane de lei (45 milioane de euro), cel mai mare pret, pentru
titlurile detinute de stat, desi nu a dovedit ca detine aceasta suma.