Potrivit acestuia, Danone si-a revizuit estimarea pentru 2009, tinand cont de perioada economica actuala, dupa ce la inceputul anului preconiza o majorare de 10-15%.
Conform datelor societatii, Danone ocupa primul loc pe piata iaurturilor din Romania, cu o pondere de 60%.
Danone a prezentat oficial, joi, noul Nutriday Natural, cu un ambalaj nou.
Sophia Petrova, brand marketing manager al Danone Romania, a declarat ca Nutriday are o cota de 40% din piata iaurturilor simple, iar pentru acest an estimeaza o crestere de peste 40% a acestei game de iaurt.
Nutriday Natural este gama de baza din portofoliul de produse Danone, care include iaurturi clasice, de baut sau cu continut redus de grasime si care se adreseaza, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
Conform lui Bogdan Ioachim, Danone intentioneaza sa lanseze noi produse in acest an, dar si un program de educare a nutritiei sanatoase, in special pentru copii.
Reprezentantii companiei au precizat ca in ultima perioada, romanii se gandesc mai mult la nutritie, ceea se ar putea duce la o crestere a pietei de iaurt din Romania.
Romania, pe ultimul loc in Europa la consumul de iaurt
Bogdan Ioachim, directorul de comunicare, nutritie si stiinta al Danone, a mentionat ca tara noastra se afla pe ultimul loc din Europa la consumul de iaurt, cu o medie de consum pe cap de locuitor de 6 kilograme pe an.
In alte tari, precum Bulgaria sau Ungaria, consumul anual de iaurt pe cap de locuitor este de 15 kilograme, in timp ce in Franta si Germania, acesta ajunge la 30 kilograme.
„In ultimul secol, felul in care ne hranim s-a schimbat radical prin consumul de produse cu multe calorii si valoare nutritiva scazuta, uneori chiar carentate. Aceasta conduita alimentara a dus la cresterea incidentei unor boli determinate sau favorizate de stilul de viata. Vorbim despre obezitate, diabet zaharat, hipertensiune arteriala si chiar cancere digestive”, a spus Julieta Cristescu, medic primar diabet, nutritie si boli metabolice.
„Consumul zilnic de iaurt, sursa de calciu si proteine, alaturi de fructe si legume, bogate in vitamine si fibre, reprezinta o solutie pentru o alimentatie corecta, prevenirea si combaterea unor asemenea afectiuni”, a adaugat Cristescu.
Danone Romania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Buna si gama traditionala: Danone Sana, Danone Smantana si Danone Lapte Proaspat.
Grupul Danone a inregistrat in 2008 vanzari de peste 15,22 miliarde euro, fiind prezent in 120 de tari. Grupul implineste 90 de ani de existenta in 2009, iar in Romania functioneaza de 11 ani.