„DiRent Romania gestioneaza in prezent o flota de peste 400 de vehicule, in crestere cu 15% fata de inceputul acestui an, din care aproape doua treimi sunt automobile de oras”, a declarat Effie Valsamaki, directorul general al companiei, citat de NewsIn.
Ea a explicat ca automobilele de oras reprezinta aproape doua treimi (60%) din flota, masinile de teren si vehiculele comerciale au fiecare cate 15% din portofoliu, iar automobilele „executive” reprezinta 10% din total.
„Pentru a sustine evolutia afacerii si cresterea flotei de masini, intentionam sa investim anul acesta 1 milion de euro”, a mai spus Valsamaki, care a adaugat ca banii vor fi plasati pe piata imobiliara, dar si pentru „dezvoltarea unui software adaptat legislatiei romanesti si altor cerinte specifice privind folosirea masinilor pe plan local”.
Afaceri in crestere cu 150% in 2008, la peste 5 mil. euro
Compania de leasing operational mizeaza pe afaceri de 5 milioane euro la sfarsitul acestui an, in crestere cu 150% fata de 2007. Din aceasta suma, 3 milioane de euro vor proveni din contracte aflate in curs de derulare.
DiRent Romania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.
De asemenea, compania vrea sa-si dubleze cota de piata si sa ajunga la 10% pana la sfarsitul acestui an, de la 5% in prezent.
„Evolutia pozitiva va fi generata de castigarea unui numar cat mai mare de clienti, dar si de cresterea cererii de masini din partea clientilor actuali”, a explicat seful DiRent Romania.
Valsamaki considera ca serviciul de inchiriere pe termen lung (Long Term Rent – Operating leasing) devine din ce in ce mai interesant pentru companii.
Pe parcursul acestui an, DiRent va infiinta o divizie de revanzare a masinilor uzate, care va colabora cu dealerii specializati pentru comercializarea autoturismelor second-hand.
Printre clientii companiei se numara Cosmote, Bunge Romania, Infantis, Genco, Coca Cola Romania, Frigotehnica, Nestle Ice-Cream Romania, Dogan Media International si Danik Company.