Compania va aloca 3 milioane de euro pentru dezvoltarea retelei la nivel national, planuind deschiderea a 10 noi magazine in marile centre comerciale din tara. Magazinele vor avea suprafete cuprinse intre 200 si 600 mp, fapt care va creste cu 15% (3000 mp) suprafata totala de vanzare.
„Pe piata locala nivelul de competitivitate creste, fiind influentat de proiectele imobiliare in retail si de investitiile post-aderare. Retelele de retail de dimensiuni mari sunt cele care vor reusi sa genereze cresterea, in detrimentul micilor magazine specializate, al caror numar se va reduce in continuare”, a spus Dan Rosu, director general al Diverta.
Reteaua de magazine Diverta este parte a diviziei Diverta din Grupul RTC, alaturi de depozitul de Carte si Media (platforma de distributie de carte, media si jucarii) si de companiile licentiate Euro Entertainment Enterprises (film) si Best Distribution (jocuri video).
Grupul RTC se afla in negocieri foarte avansate pentru vanzarea diviziei furnizoare de produse si servicii telecom Mobishop, pentru aproximativ 20 de milioane de euro, cumparatorul fiind o companie multinationala.
RTC Holding ar putea sa atraga intre 50 si 60 de milioane de euro in urma listarii la BVB, banii urmand sa fie investiti pe pietele bursiere interne si externe, a declarat anterior Octavian Radu, presedintele grupului.