- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Divizia Adezivi Henkel Romania: afaceri in crestere cu 40% in 2007

04 Mar, 13:35 • adrian.mihaltianu
Divizia Adezivi Henkel Romania a realizat in 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 70 mil. euro, in crestere cu 40% fata de 2006, iar pentru acest an reprezentantii companiei mizeaza pe o evolutie asemanatoare.
Divizia Adezivi Henkel Romania: afaceri in crestere cu 40% in 2007

Toate categoriile de produse si solutii din portofoliul diviziei Adezivi au cunoscut cresteri semnificative in anul 2007. Pietele pe care Henkel este lider sunt: adezivi pentru placari ceramice si chituri de rosturi, cu o cota de piata de 45% in 2007, adezivii pentru pardoseli (30%) si segmentul gleturi, cu o cota de piata de 30%.

„Ne dorim o crestere a cotelor de piata pentru anul 2008”, a declarat Andrei Dumitrescu, directorul de marketing si vanzari al companiei.

„Cererea este foarte mare, iar unitatile de productie vor lucra la capacitate maxima pentru satisfacerea nevoilor clientilor nostri. De asemenea, ne propunem lansarea unor produse noi pe piata, care sa acopere operatiuni cat mai diverse”, a mai spus Dumitrescu.

Valoarea totala a investitiilor companiei din 2007 a fost de 30 milioane euro. Cea mai importanta investitie Henkel Romania de anul trecut a fost deschiderea fabricii de adezivi de la Campia Turzii, cu o capacitate anuala de productie de 200 000 de tone.

O alta investite este reprezentata de inaugurarea unui nou concept de spatiu de prezentare a produselor, Show-room Ceresit, dedicat profesionistilor. Au fost deschise trei show-room-uri, in Bucuresti, Ploiesti si Targu Mures, dupa o investitie de 100.000 euro pentru fiecare.

„Pentru acest an, Divizia Adezivi Henkel Romania are un plan de investitii de circa 11,5 milioane euro, din care 10 milioane euro vor fi alocati pentru constructia unei fabrici in nord-estul tarii, iar 1,5 milioane euro vor fi investiti in fabrica de la Campia Turzii”, a afirmat Andrei Dumitrescu.

In anul 2007, Henkel a inregistrat o cifra de afaceri de peste 472 milioane lei noi (140 milioane euro), in crestere cu peste 36% fata de anul precedent. Henkel are trei divizii in Romania, pentru detergenti si produse de curatat, pentru produse cosmetice si pentru adezivi.

Infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria, Henkel Romania are in prezent circa 600 angajati, iar portofoliul sau cuprinde aproximativ 30 de marci si o varietate de produse, de la cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.

Urmărește Daily Business pe Google News