- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Domo a investit 300.000 euro in rebrandingul unui magazin din Constanta

01 Feb, 15:34 • Redactia DailyBusiness
Retailerul de electrocasnice, electronice si produse IT&C Domo continua rebranduirea magazinelor sale cu o investitie de 300.000 de euro intr-un magazin din Constanta. Suma este cu 100.000 de euro mai mare decat investitia facuta de obicei de Domo pentru astfel de actiuni.
Domo a investit 300.000 euro in rebrandingul unui magazin din Constanta

Investitia peste medie se datoreaza faptului ca cel de-al doilea magazin din Constanta are o suprafata de 1.000 de mp, fata de 500 mp, media spatiilor celorlalte magazine Domo.

Conform reprezentantilor companiei, Domo va continua parteneriatul strategic cu Kaufland, dechizand magazine impreuna atat in Romania cat si in Bulgaria.

Retailerul va deschide in tara 16 magazine in complexe Kaufland, si alte magazine proprii Domo, numarul lor nefiind precizat. Numarul total al magazinelor detinute de companie pana in prezent este de 113 in Romania (suprafata totala fiind de 40.000 de mp) si 5 in Bulgaria (pe o suprafata de 2.400 mp).

Domo va continua in 2007 procesul de rebranduire a magazinelor retelei si va lansa promotii si servicii de finantare personalizate pentru fiecare categorie de consumatori (cu venituri mici, medii sau mari).

Domo este al doilea retailer ca marime din Romania, raportat la cifra de afaceri. Anul trecut, compania a estimat o cifra de afaceri de 160 mil. euro, in crestere fata de 2005, cand cifra de afaceri a fost de 114,5 mil. euro.

Principalii concurenti sunt Altex si Flamingo. Grupul Flamingo, distribuitor de produse electronice, electrocasnice si IT&C, a deschis astazi un magazin la Targu Mures, realizat in urma unei investitii de 800.000 de euro.