Desi initial, reprezentantii companiei estimasera venituri de 150 de milioane euro pentru 2007, in prezent valoarea acestora este de 180 de milioane, fiind posibil, de asemenea, sa fie revizuit si bugetul alocat acestui an, conform NewsIn.
In 2006, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si 3 milioane de euro in Bulgaria. In ceea ce priveste profitul, compania nu a oferit cifre, dar a precizat ca a fost depasit semnificativ nivelul anului 2005, cand compania a raportat o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro si un profit de 1,9 milioane euro.
Lantul de distributie de electrocasnice, electronice si produse IT&C Domo include in prezent 114 magazine, urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa mai fie deschise inca 11 unitati, potrivit oficialilor companiei. Reteaua Domo insumeaza peste 45.000 metri patrati si are peste 1.050 angajati. Compania detine si un lant de magazine in Bulgaria, cu o suprafata totala de 3.500 metri patrati si 100 de angajati.
Jucatorii concurenti de piata de profil sunt Altex, cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro, si Flamingo International, care a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul lui 2005. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 milioane euro in 2005, iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane euro.