Magazinul are o suprafata comerciala de 1.400 metri patrati si expune spre vanzare o gama de 3.000 produse electronice, electrocasnice, IT&C si Multimedia, potrivit reprezentantilor companiei.
Retailerul a raportat, in primele noua luni ale acestui an, vanzari de 125 milioane de euro, in crestere cu 59% fata de perioada similara a anului trecut. Cresterea vine din doua componente, cea extensiva, prin deschiderea de noi magazine si cea intensiva, prin cresterea vanzarilor pe metru patrat, ca urmare a trendului crescator in piata.
Reprezentantii companiei estimeaza ca pana la finele anului sa realizeze venituri de peste 180 milioane de euro.
Domo este, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice si IT&C din Romania, dupa ce, anul trecut, a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro.
Compania opereaza o retea nationala formata din 119 magazine ce insumeaza peste 50.000 de metri patrati si 1.350 angajati.