„Februarie a fost luna neagra a economiei. Domeniul constructiilor a avut de suferit in mod special din cauza vremii, dar si a starii de expectativa a oamenilor, care au stat si nu au cheltuit nimic”, a explicat Guzu.
In ianuarie, vanzarile Duraziv s-au mentinut constante, potrivit proprietarului companiei.
Crestere de minim 10% prin lansarea unei noi game de adezivi
Duraziv a lansat o noua gama de adezivi, Kauciuc, care cuprinde peste 20 de produse. Daniel Guzu spera ca in urma acestei lansari, vanzarile companiei sa creasca cu 10% anul acesta.
Gama Duraziv cu Kauciuc acopera mai multe categorii de adezivi si mortare uscate: adezivi pentru placari ceramice, sape autonivelante, adezivi pentru polistiren si gleturi.
La finele anului trecut, Guzu estima o crestere intre 5-7% a cifrei de afaceri pentru anul acesta, fata de nivelul de 9 mil. euro preconizat pentru 2009.