Jumatate din suma de bani a fost investita in ATL, printre care sporturi TV, inserturi in fiecare ziar local, productie spot radio, iar cealalata jumatate in implementarea caravanei, personal si alte costuri.
Campania, care s-a desfaurat in perioada 15 august – 11 octombrie, a ajuns in acest an in orasele Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Iasi, Suceava, Arad si Bucuresti.
Potrivit angajametelor asumate de Romania in momentul aderarii la UE, cantitatea totala de deseuri de ambalaje care trebuie valorificata urmeaza sa creasca de la an la an, pana la atingerea pragului de 60% in 2013.
Pentru a atinge acest obiectiv este necesar ca ponderea cantitatii de deseuri colectate de la populatie sa creasca, tinand cont de faptul ca la acestia se regasesc aproximativ 60% din cantitatile totale de deseuride ambalajhe puse in piata.
Eco-Rom Ambalaje este o organizatie infiintata la finalul anului 2003 de mai multe companii din industria bunurilor de larg consum, care are ca obiect de activitate preluarea de la producatori a obligatiilor de colectare si valorificare a deseurilor de ambalaje.