„Vrem sa dublam activele de la 227 milioane euro, cat erau la sfarsitul anului trecut, la 450 milioane euro in 2007. De asemenea ne-am propus ca volumul de credite acordate sa creasca de la 120,3 la 280 milioane euro, iar cel de depozite de la 77,8 la 135 milioane euro in aceeasi perioada”, a declarat directorul general al Egnatia Bank Romania, citat de NewsIn.
El a mai spus ca se asteapta ca profitul net sa creasca de la 3,72 milioane euro, cat era la sfarsitul lui 2006, la 4 milioane euro, la sfarsitul acestui an, conform standardelor internationale de contabilitate.
„Vom continua sa ne orientam produsele de creditare catre clientii corporativi, dar vom incepe sa acordam o importanta mai mare si segmentului de retail. In prezent, creditele pentru companiile mari detin o pondere de aproximativ 75% din totalul creditelor acordate de Egnatia Bank Romania, restul fiind reprezentat de segmentul de retail”, a mai spus Stylianos.
Egnatia Bank Romania si-a marit profitul net cu 26% anul trecut, de la 2,95 milioane euro, cat era la finalul lui 2005, la 3,72 milioane euro. Activele bancii, asa cum au fost ele raportate catre banca centrala, s-au dublat de la 103,39 millioane euro la 226,15 milioane euro, inregistrand o crestere cu 119%.
Egnatia vrea sa deschida 10 agentii noi in acest an
Egnatia Bank Romania vrea sa deschida, in acest an, circa zece sucursale noi, pe langa cele opt existente, iar bugetul prevazut de banca oscileaza intre 250 si 300.000 euro pentru fiecare unitate in parte.
„Vrem sa deschidem cel putin inca zece unitati in acest an, in Bucuresti, Sibiu, si Deva, precum si in alte orase mari. Costurile finale si numarul de sucursale pe care le vom deschide vor depinde, insa, de conditiile pe care le vom intalni la fiecare unitate, pentru ca vrem ca sucursalele pe care le deschidem sa aiba o valoare ridicata prin tehnologia incorporata si facilitatile pe care le vom oferi clientilor”, a mai spus Stylianos Sofianos.
El a mentionat ca strategia de dezvoltare a bancii prevede ca extinderea Egnatia Bank Romania sa mearga in paralel cu cea a companiei de leasing, Egnatia Leasing Romania.
„Avem o strategie de cross-selling, prin care oferim produse bancare impreuna cu produse de leasing. Vrem, de asemenea, sa mai lansam pana la sfarsitul acestui an si produse de valori mobiliare, de administrare a activelor, precum si alte produse legate de bursa de valori”, a mai declarat Sofianos.
Strategia Egnatia Bank Romania vizeaza cresterea numarului de sucursale pana la sfarsitul anului pana la 20 de unitati, precum si lansarea de produse noi, atat pentru segmentul de retail, cat si pentru cel corporativ.