Oficialii Strauss Romania au mentionat ca procesul de rebranding va avea loc numai la nivelul denumirii companiei si nu la nivelul marcilor de cafea, pe care compania intentioneaza sa le consolideze.
Grupul de origine din Israel vrea sa implementeze programe de modernizare intensive, printr-o investitie de 7 milioane de euro in urmatorii doi ani, in special in tehnologie, sisteme si echipamente automate, precum si in dezvoltarea profesionala a angajatilor.
„Re-brandingul Elite in Strauss nu se refera numai la schimbarea numelui, ci reprezinta un pas important in dezvoltarea companiei”, a declarat marti Matanya Schwartz, director general Strauss Romania.
Oficialul Strauss Romania a mai spus ca grupul intentioneaza sa-si extinda activitatile in tari ca Ungaria, Moldova, Bulgaria si Croatia.
Schwartz a estimat ca activitatea din domeniul cafelei produce jumatate din profitul intregului grup.
Elite Romania se situeaza pe pozitia de lider in industria cafelei, cu o cota de 43% din totalul de consum de cafea prajita si macinata din Romania in primele noua luni ale anului 2007, potrivit datelor Strauss Romania.
Strauss este a saptea companie de cafea din lume, cea mai mare din domeniu in Europa Centrala si de Est (in Serbia este prezenta prin brandul Doncafe), si cea de-a doua din Brazilia, tara cafelei. Compania produce si bauturi pe baza de lapte, sucuri de fructe, precum si snacks-uri si dulciuri.
De asemenea este prezenta in Statele Unite cu salatele mediteraneene Sabra. Strauss a investit in dezvoltarea magazinelor de ciocolata Max Brenner, astazi in numar de 19 la nivel mondial, prezente in special in Asia si America de Nord. In fiecare an, compania a inregistrat cresteri, pozitionandu-se in acest moment ca lider sau ocupand locul secund pe fiecare piata in care este prezenta.
Strauss este o companie listata la bursa, avand 70 de ani de experienta in domeniu. Grupul este activ pe cinci continente, detine sute de marci si are circa 11.000 de angajati.