„Cresterea teritoriala accelerata a retelei de parteneri francizati EuroIns, inregistrata de la momentul lansarii conceptului pe piata, va continua si in urmatoarea perioada”, a declarat Andreea Rizea, noul manager dezvoltare retea francize.
„Pentru acest an, EuroIns nu percepe taxa de deschidere a francizei si pe langa investitia initiala, partenerul nu trebuie sa plateasca redevente periodice si taxa de publicitate”, a adaugat Rizea.
Strategia companiei vizeaza perfectionarea sistemului si integrarea noilor unitati, pana la sfarsitul anului.
EuroIns Romania a inregistrat, in primul semestru al acestui an, prime brute subscrise in valoare de 68 milioane lei (peste 18,5 mil. euro), in crestere cu 47% fata de perioada similara a anului trecut.
Compania si-a propus, pentru 2008, sa obtina un volum al primelor brute subscrise de 50 milioane euro, in crestere cu 83% fata de valoarea inregistrata anul trecut, de 27,3 milioane euro.