Reactia vine dupa ce Asociatia
Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) a precizat ca
Euroins inregistreaza
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/service-urile-auto-avertizeaza-euroins-are-intarzieri-mari-la-plata-daunelor-82959/]mari
intarzieri la plata daunelor[/url], iar situatia s-a agravat in
ultimele luni.
„Imbunatatirea
serviciilor de plata a daunelor reprezinta unul dintre principalele
obiective pe care Euroins Romania le urmareste, iar cele mai recente
date reflecta rezultatele eforturilor indreptate in aceasta
directie”, declara Mihnea Tobescu (foto), CEO al Euroins Romania.
In ceea ce priveste declaratiile
reprezentantilor ASSAI, cu privire la faptul ca Euroins Romania
incurajeaza sistemul prin care despagubirile pentru RCA sunt platite
inainte de efectuarea reparatiei, oficialii companiei declara:
„Conform Art. 50
alin.10 din Normele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor privind
asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse
prin accidente de vehicule, pagubitii au dreptul sa solicite plata
despagubirii inainte de a efectua reparatia masinii, urmand sa
utilizeze suma obtinuta pentru a-si repara masina in regie proprie”,
a spus Tobescu
„Este asadar o
optiune a clientului nostru pe care o respectam, iar sumele de
despagubire sunt calculate conform preturilor prevazute in
cataloagele de specialitate, astfel incat despagubirea primita sa-i
permita asiguratului sa efectueze reparatiile”, a completat el.
Referitor la relatia companiei cu
societatile de service auto din piata, reprezentantul Euroins Romania
declara:„Alaturi de reprezentantii ASSAI si
ACODAREN, vom continua sa imbunatatim continuu colaborarea noastra cu
service-urile auto. Lucram, in acest moment, cu aproape 80 de unitati
reparatoare din intreaga tara.”