Principala cauza pentru aceasta evolutie a fost cresterea numarului de livrari a produselor de sezon (cozonac, cosuri pentru masa de Paste, vin, flori), iar, spre deosebire de alti ani, diferentele dintre Bucuresti si restul tari nu au mai fost asa de mari, se arata intr-un comunicat al companiei.
„Spre deosebire de alti ani, discrepanta dintre Bucuresti si restul tarii nu a mai fost atat de mare, Bucurestiul inregistrand o pondere de 60% din total, iar restul tarii de 40%”, a spus Adrian Mihai, unul dintre directorii FAN Courier.
Compania are peste 1.500 de angajati, iar numarul masinilor a ajuns la 1.080, dupa achizitionarea a 30 de masini, care a presupus o investitie de 600.000 de euro.
FAN Courier este unul din principalii jucatori pe piata de curierat din Romania, avand o cifra de afaceri de 22,5 milioane de euro in 2006. Investitiile preconizate pentru 2007 se vor ridica la aproape 7 milioane de euro. Acestea au ca scop consolidarea pozitiei de leader si vor viza echipa, flota, suportul tehnic si dezvoltarea retelei de curierat, precum si construierea unui nou sediu si a unui nou depozit.