Farmec este una
dintre cele mai puternice companii cu actionariat 100% local,
numarand la ora actuala peste 30 de piete de export.
Rezultatele
financiare ale anului 2013 au fost impulsionate de extinderea
portofoliului Farmec cu noi produse, atat in categoria de cosmetice,
cat si incategoria de curatenie.
Tot anul trecut,
Farmec a inaugurat Centrul de Frumusete de la Cluj. Situat in
apropierea fabricii Farmec, centrul are o suprafata de 225 metri
patrati si cuprinde un magazin de brand, precum si o zona destinata
intalnirilor dintre consumatori si specialistii companiei.
Anul acesta, Farmec
va continua strategia de investitii in activitatile de cercetare si
dezvoltare de noi produse pentru ingrijirea personala si curatenia
casei, urmarind, in acelasi timp, cresterea ponderii exporturilor
din cifra totala de afaceri.
Farmec SA
Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine
marcile r Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan,
Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Produsele companiei
ajung in peste 30 de tari, principalele
piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia,
Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.
In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe
consolidarea distributiei in tarile
vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.
Printre competitorii Farmec pe piata locala se afla Elmiplant, brand romanesc cumparat de greci, a carui productie a fost mutata anul trecut in Grecia.