O reprezentanta va fi deschisa la Budapesta pana la sfarsitul acestui an si inca doua in orase nespecificate de oficialii companiei.
Prin intermediul reprezentantelor vor fi comercializate, in principal, produse din gama Gerovital H3 – prof. dr. Ana Aslan.
„Cosmeticele din gama Gerovital H3 reprezinta 90% din totalul produselor exportate de Farmec. Acest fapt ne-a determinat sa ne deschidem propriile reprezentante in tarile unde cererea de creme Gerovital H3 este foarte mare. Prin deschiderea acestor filiale estimam o crestere considerabila a cifrei de afaceri Farmec pe pietele externe”, au precizat reprezentantii departamentului de marketing Farmec Cluj, citati de NewsIn.
Farmec Cluj a relansat in luna noiembrie a anului trecut Gama Gerovital H3 intr-o noua prezentare, avand un continut redefinit de ingrediente cu puternic efect anti-imbatranire, si o noua imagine.
Relansarea a beneficiat de o campanie de comunicare pe principalele posturi de televiziune, campanie in valoare totala de peste 350.000 euro ceea ce a dus la o crestere cu 60% a vanzarilor cantitative ale gamei.
Compania Farmec Cluj a realizat in 2006 un profit brut de 2,5 milioane euro, in crestere cu 55% fata de anul precedent. Cresterea se datoreaza in principal cresterii cifrei de afaceri, de la 17 milioane euro in 2005 la 19 milioane euro in 2006, precum si procesului de retehnologizare si modernizare a sectiilor de productie, cu implicatii asupra scaderii costurilor .
Primele creme Gerovital H3 au fost produse in laboratoarele Farmec in 1967, iar printre personalitatile marcante care s-au bucurat de-a lungul timpului de tratamente cu cremele prof. dr. Ana Aslan se numara Charlie Chaplin, Claudia Cardinale, Frank Sinatra, Marlene Dietrich, J.F. Kennedy, Onasis.
Compania Farmec isi defasoara activitatea de aproximativ 120 de ani in Romania. In ultimii 60 de ani si-a extins portofoliul la peste 400 de produse. Din totalul productiei, 20% il reprezinta exporturile in peste 40 de tari. Compania clujeana comercializeaza brandurile Gerovital H3-Profesor Doctor Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Doina, care, conform datelor detinute de Farmec, se situeaza intre primele 10 branduri de pe piata pe segmentele corespunzatoare.
Investitiile in publicitate preconizate pentru anul acesta sunt de aproximativ 1,3 milioane de euro, potrivit oficialilor companiei.
Producatorul clujean de cosmetice face parte dintr-un grup de firme compus din Farmec, Farmec Plast, divizie care se ocupa de ambalaje, Mecanica Farmec, care asigura intretinerea utilajelor, si Complexul de Alimentatie Publica Farmec, care cuprinde doua restaurante, doua terase in aer liber, un magazin si doua terenuri de mini-fotbal. Actiunile Farmec se afla in proprietatea angajatilor, ca urmare a privatizarii integrale a acesteia in 1995.