In primele trei luni al anului in curs, compania a realizat o cifra de afaceri de 5 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de perioada similara a anului 2007, cand s-au inregistrat 4,4 milioane de euro.
Evolutia cifrei de afaceri in acest prim trimestru al anului se datoreaza procesului de retehnologizare a sectiilor de productie inceput inca din 2006, care a condus la scaderea costurilor.
Acest program de investitii va depasi pana in 2010 suma de 12 milioane euro si vizeaza reamenajarea spatiilor de productie si modernizarea liniilor de fabricatie pentru alinierea lor la normele tehnologice si ecologice ale Uniunii Europene.
Profitul companiei in primul trimestru al anului 2008 a fost in crestere cu 26,9%, la 530.000 de euro, fata de aceeasi perioada din 2007.
Produsele de ingrijire a fetei reprezinta, pentru Farmec, categoria cu cele mai mari vanzari din acest segment, un procent de 60% din totalul vanzarilor.
Compania Farmec este detinatoarea marcilor Gerovital H3, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.
In 2007, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 21,5 milioane euro, in timp ce investitiile de retehnologizare si modernizare a laboratoarelor de cercetare au depasit suma de 3,5 milioane euro.