„Pentru luna decembrie se estimeaza o crestere a vanzarilor de peste 30%, comparativ cu o luna obisnuita, cand se inregistreaza in medie vanzari de 1,7 milioane de euro”, a declarat reprezentantul Farmec Cluj-Napoca, citat de NewsIn.
Lunile dinaintea sarbatorilor de iarna duc la o crestere substantiala a cererii de produse cosmetice, reprezentand peste 20% din rulajul total al unui an intreg. „In 2006, vanzarile din lunile noiembrie-decembrie au reprezentat aproximativ 25% din totalul vanzarilor pentru intreg anul 2006”, a mai precizat Sinitaru. Aceasta a adaugat ca in luna decembrie cresc si exporturile cu aproximativ 10%, cererea fiind mai mare si pe pietele externe.
Farmec Cluj-Napoca a inregistrat in primele noua luni ale anului un profit de 2 milioane de euro si o crestere a cifrei de afaceri cu 14%, la 15,5 milioane de euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Exporturile companiei au reprezentat 12% din totalul afacerilor de 15,5 milioane de euro.
Pana in 2010, Farmec Cluj-Napoca estimeaza investitii de peste 12 milioane de euro pentru crearea unei noi sectii de productie pe platforma de la sediul central si a inca patru sectii de productie pe platforma din satul Dezmir.
Compania a inaugurat luna trercuta primul laborator din Transilvania de analize fizico-chimice si microbiologice, investitia ridicandu-se la peste 90.000 de euro.
Acest laborator efectueaza peste 50 de analize fizico-chimice si microbiologice, din care 18 sunt acreditate, pentru produse cosmetice de machiaj si ingrijire, precum si alte produse de toaleta, igiena si cosmetica auto.