Dezvoltarea operatiunilor Fashion Days pe
piata poloneza fructifica un context favorabil. Potrivit Internet World Stat,
in decembrie 2011 aici s-au raportat peste 23 de milioane de utilizatori
de internet, ceea ce reprezinta aproximativ 62% din populatia acestei tari.In
plus, Polonia este considerata piata cu cea mai accelerata crestere a
vanzarilor online din Europa, potrivit unui raport PMR Research.
Aproape 32%
dintre polonezi au facut cumparaturi online in primul trimestru din 2012 si o
treime dintre acestia (33%) au cumparat obiecte vestimentare, cheltuind in
medie 60 de euro, mai noteaza PMR Research, citat de [url=http://www.finantistii.ro/companii/fashion-days-a-preluat-markafoni-si-a-intrat-pe-piata-din-polonia-76059]Finantistii[/url]
In topul categoriilor de produs preferate
de polonezi pentru shopping online se numara, alaturi de haine, incaltamintea
si bijuteriile, precum si jocurile, telefoanele, computerele, cartile, dar si
biletele de avion sau rezervarile la hoteluri.