„Camioanele de mare tonaj merg suraincarcate pe strazi si
acest lucru nu se poate face decat dand spaga unde trebuie, in vami se cantaresc
masinile dupa ureche, iar CFR Marfa este o gaura neagra in care se fac
contracte parca dedicate impotriva intereselor companiei si statului”, a
spus Fenechiu, potrivit Mediafax.
El a precizat ca va cauta solutii de eficientizare a
companiilor din subordine care merg in pierdere.
„La CFR Infrastructura s-a reusit diminuarea
pierderilor cu aproape 200 milioane de euro si astazi este deja pe profit, insa
organizarea companiei trebuie regandita, pentru ca se gaseste in situatia ca
are datorii, dar are de incasat foarte multi bani de la CFR Marfa si de la CFR
Calatori. Aceste din urma doua companii, avand mari pierderi, niciodata nu vor
putea achita datoriile catre CFR Infrastructura si vreau sa terminam cu aceste
lanturi care produc pierderi in economia nationala”, a afirmat ministrul
Transporturilor.
El a sustinut ca CFR Marfa poate deveni o companie
profitabila prin „oprirea hotiilor” si printr-un management
performant.