Politica de rebranding va fi implementata si bancilor afiliate din Rusia, Olanda, Elvetia si Ucraina, ca banci subsidiare ale Finansbank International Holding N.V.
Campania de rebranding pentru piata romaneasca va fi realizata de agentia de publicitate Maximize Communications.
„Banca noastra va continua sa existe ca aceeasi entitate, iar activitatile de business, politicile interne si operatiunile vor ramane neschimbate. Relatiile contractuale cu clientii si partenerii nostri vor ramane si ele neschimbate”, a declarat Tamer Ozatakul, presedintele Finansbank.
Singura diferenta va consta in schimbarea numelui bancii, precum si a site-urilor si adreselor web ale companiei.
Schimbarea de imagine a bancii vine in urma achizitionarii de catre Banca Nationala a Greciei a pachetului de control de 46% din actiunile Finansbank A.S. Turcia, compania mama a Finansbank Romania. Tranzactia a avut loc in august anul trecut si suma din contract a fost de 2,3 miliarde de dolari (1,77 miliarde de euro).
In Romania capitalul social al bancii este de peste 75 de milioane de euro iar activele detinute se ridica la 750 de milioane de euro.