In prezent, banca are o retea teritoriala de 60 de sucursale.
„Pentru sfarsitul anului speram sa ajungem la 90-100 de unitati”, a declarat marti Tamer Ozatakul, presedintele Finansbank, mentionand ca, in iunie 2006, banca avea 55 de sucursale si o cota de piata de 1,2%.
Referindu-se la situatia IMM-urilor, Tamer Ozatakul a declarat ca Romania are „un nivel scazut de dezvoltare a companiilor mici si mijlocii”, insa numarul lor va creste dupa aderarea Romaniei la UE, devenind din ce in ce mai importante pentru economia regionala. Conform reprezentantilor bancii, Finansbank urmeaza sa deschida o sucursala care sa ofere consultanta si produse destinate exclusiv IMM-urilor.
Pe segmentul clientilor IMM, tinta managementului Finansbank este de a atinge o cota de piata de 10% in urmatoarele 18 luni.
Ozatakul a explicat ca motivele pentru care IMM-urile se dezvolta greu in Romania sunt lipsa de informare in domeniul financiar, faptul ca sunt percepute de banci ca afaceri riscante si faptul ca firmele ezita sa contracteze imprumuturi bancare, limitandu-se la folosirea fondurilor proprii.
O alta crestere va fi inregistrata de cardul de credit Finans Avantaj, principalul produs promovat de Finansbank, care va ajunge, conform presedintelui bancii, la 120.000 de unitati, comparativ cu 99.500 in luna iunie.