În urma finalizării investiției, fabrica FrieslandCampina din Cluj-Napoca, centrul de producție pentru brânzeturi al companiei, și-a triplat capacitatea de producție.
Compania alocă anual peste 3 milioane de euro pentru proiecte ce au ca scop eficientizarea și creșterea capacităților de producție din fabricile din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, optimizarea proceselor de fabricație și dezvoltarea de noi produse sub principalul brand din portofoliu, Napolact.
FrieslandCampina România a înregistrat la finalul anului trecut afaceri de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, și a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca și Târgu Mureș.
FrieslandCampina România S.A. face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.
FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.