Ioana Bostina, managing partner la Future Marketing a declarat ca majorarea afacerilor este atat de natura cantitativa, odata cu marirea cu circa 30% a numarului de clienti, cat si calitativa, prin implicarea in proiecte de anvergura, in conformitate cu cererile din ce in ce mai sofisticate ale clientilor.
Future Marketing isi propune pentru 2008 consolidarea retelei teritoriale existente, dar si dezvoltarea in regiunile deficitare. In ceea ce priveste afacerile pentru anul in curs, Ioana Bostina sustine ca este greu de facut o previzionare avand in vedere dinamica pietei de mystery shopping.
„Este de asteptat ca piata de mystery shopping sa creasca semnificativ, mai ales datorita faptului ca in general, cumparatorul roman devine din ce in ce mai sofisticat, iar companiile, in special cele mijlocii si mari, inteleg ca diferenta este data de calitatea serviciilor. Am demarat deja dezvoltarea unei serii de soft-uri, printre care si o platforma online de mystery shopping, care sa ne permita sa rafinam cercetarile facute si sa putem propune clientilor noi instrumente de analiza a calitatii serviciilor lor si de verificare a acestora in timp real. Ne propunem totodata sa convingem din ce in ce mai multe companii de utilitatea serviciilor de mistery shopping”, a adaugat managing partnerul companiei.
Future Marketing a fost infiintata in anul 2004 si ofera servicii specializate de cercetare si consultanta in marketing pe piata est-europeana. Compania are un portofoliu de clienti permanenti pentru care deruleaza, trimestrial sau lunar, programe de mystery shopping integrate in planurile de marketing si resurse umane ale companiei client.
Compania s-a specializat in a oferi servicii de mystery shopping in domeniul bancar, horeca si retail, astfel colaborand cu principalii jucatori de pe piata romaneasca.