„Intentionam ca pana la finele anului sa mai deschidem alte doua centre regionale, la Iasi si la Constanta, astfel incat sa acoperim si celelalte doua „regiuni istorice”, Moldova si Dobrogea. Aceasta masura ne va permite sa raspundem mult mai rapid cerintelor clientilor nostri la nivel local si sa rafinam cercetarile facute, propunandu-le noi instrumente de analiza a calitatii serviciilor” a declarat managing partnerul companiei, Ioana Bostina.
Conform rezultatelor preliminare, Future Marketing a realizat in 2007 afaceri de 150.000 euro, cu peste 250% mai mult fata de anul precedent cand a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 40.000 euro, prin marirea cu circa 30% a numarului de clienti si prin implicarea in proiecte de anvergura.
Potrivit comunicatului de presa, compania intentioneaza extinderea retelei teritoriale si infiintarea unor centre regionale in 2008.
Future Marketing a fost infiintata in anul 2004 si ofera servicii specializate de cercetare si consultanta in marketing pe piata est-europeana. Serviciile oferite consta in tehnici calitative de cerecetare cum sunt mystery shopping si mystery calls, dar si tehnici cantitative (ad-hoc industry reports, branding research, studii de fezabilitate).
Compania are in portofoliu 15 clienti permanenti pentru care se deruleaza, trimestrial sau lunar, programe de mystery shopping integrate in planurile de marketing si resurse umane ale companiei client.
Future Marketing se asteapta ca piata de mystery shopping din Romania sa continue pe un trend ascendent, in conditiile in care din ce in ce mai multe companii – de la banci, supermarket-uri, lanturi de fast-food si pana la cele din domeniul comunicatiior – constientizeaza nevoia de a imbunatati calitatea serviciilor oferite.