Numarul de tranzactii operate prin intermediul Garanti Online in prima jumatate a acestui an s-a dublat fata de sfarsitul anului trecut, ajungand la 50.000, unul din cinci clienti ai bancii fiind utilizator al acestui serviciu.
Garanti Online a fost lansat in octombrie 2007, initial pentru persoane fizice, iar din luna mai 2008 acesta este disponibil si pentru persoane juridice.
Prin intermediul serviciului clientii pot realiza transferuri intrabancare sau interbancare in orice valuta, plati catre Trezorerie, plati salariale, schimburi valutare, pot constitui si lichida depozite la termen, pot deschide si inchide pana la 7 conturi curente in lei si valuta.
Totodata, acest serviciu permite gestionarea operatiunilor efectuate cu cardurile de debit si de credit, achitarea sumei de plata pentru cardul de credit, modificarea codului PIN al cardurilor sau transferul aceluiasi cod PIN la mai multe carduri fara a fi necesara deplasarea la banca, se mentioneaza in comunicatul bancar.
„De la lansarea acestui serviciu am continuat sa dezvoltam multiple functionalitati.Cresterea rapida a numarului de utilizatori, de 4 ori in 6 luni, confirma astfel atractivitatea si utilitatea acestui serviciu, care aduce clientilor o economie de timp si costuri’, a declarat Okan Yurtsever, director retail banking & bancassurance, GarantiBank.
GarantiBank este sucursala din Romania a GarantiBank International N.V., cu sediul la Amsterdam. Aceasta este detinuta in totalitate de Garanti Turcia, cea mai mare banca privata din Turcia. In Romania, GarantiBank are 50 de agentii, dintre care 20 in Bucuresti.