“Hyperion a fost produs in Craiova
folosindu-se cea mai noua tehnologie in domeniu si respectand
standardele de interoperabilitate europene. Acesta reprezinta o
revolutie in transportul feroviar roman, fiind prima rama electrica
cu podea joasa si tractiune asincrona produsa de industria romaneasca
de profil si poate fi construita in doua variante de viteza maxima,
de 160 km pe ora, respectiv 200 km pe ora. Hyperion are doua vagoane
motoare si doua purtatoare, cu capacitatea de 180 de locuri pe
scaune”, a declarat Ionel Ghita, presedinte CA
Softronic.
El a adaugat ca pasagerii vor beneficia
de un interior cu dotari moderne si
instalatii de aer conditionat in fiecare vagon. “Hyperion este
comparabil cu orice tren modern din Europa, oferind de asemenea Wi-Fi
gratuit pasagerilor”, a subliniat Ionel Ghita.
Investitia totala pentru productia
Hyperion a fost de peste 5 milioane euro. In prezent, trenul a fost
finalizat si efectueaza teste de viteza. Hyperion va fi lansat pentru
uz comercial in februarie 2014.
GarantiBank Romania face parte din
Grupul financiar-bancar Garanti Romania, care reuneste si Garanti
Leasing (marca sub care functioneaza compania Motoractive IFN SA),
Garanti Credite de Consum (marca sub care functioneaza Ralfi IFN SA)
si Garanti Credite Ipotecare (marca sub care functioneaza Domenia
Credit IFN SA). GarantiBank este o banca universala detinuta de catre
Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), cea mai profitabila si a doua cea
mai mare banca privata din Turcia dupa active.
GarantiBank Romania a raportat un
profit
net de 21,5 milioane de euro in primele noua luni din 2013, de
trei ori mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, au
anuntat miercuri reprezentantii bancii. Grupul Garanti Romania a
inregistrat un profit net consolidat de 26,3 milioane de euro, mai
mult decat dublu fata de perioada similara a anului trecut.