Campania „E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor” se va desfasura in perioada 29 septembrie – 14 noiembrie.
In paralel, in print va rula o campanie complementara de promovare a celui mai nou produs al companiei, Euro Garant15, asigurare de viata cu componenta investitionala in euro.
Campaniile poarta semnatura agentiei de publicitate Prospero si vor fi sustinute de o campanie dedicata de relatii publice, cu accent pe componenta de educatie financiara a romanilor, dezvoltata de catre agentia de consultanta in comunicare Free Communication.
„Este ingrijorator faptul ca piata de asigurari de viata din Romania este mult sub-dimensionata, daca facem comparatie cu celelalte tari europene. Inseamna ca romanii nu percep la adevarata valoare importanta componentei de protectie financiara”, a declarat Ovidiu Racoveanu, sef serviciu asigurari de viata Generali Asigurari.
„Pe de alta parte, Romania prezinta poate cel mai ridicat potential de crestere din Europa Centrala si de Est, specialistii estimand pentru 2008 o crestere de 20-25%”, a adaugat Racoveanu.
Asigurarile de viata reprezinta 20% din piata
In Romania asigurarile de viata au o pondere de doar 20% din totalul politelor de asigurare emise, fata de alte tari din Europa care au o pondere mult mai mare, precum Franta (70%), Suedia (70%), Italia (62%), Polonia (58%), Ungaria (54%), Germania (46%), Austria (45%), Spania (42%), Cehia (40%), potrivit Generali.
„Prin aceasta campanie ne dorim sa oferim argumentele necesare pentru ca romanii sa reflecteze mai mult asupra importantei acestui instrument financiar”, a spus Ovidiu Racoveanu.
Campania „E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor” vizeaza persoanele cu un stil de viata activ, din mediul urban, in egala masura barbati si femei, cu varsta cuprinsa intre 30 si 45 de ani, orientati catre valorile familiei, a spus Daniela Dimitriu Casapu, head of marketing and communication Generali Asigurari.
„De aceea am ales TV-ul si Internetul ca mijloace de diseminare a mesajelor Generali”, a adaugat Daniela Dimitriu Casapu.
Campania se desfasoara sub sloganul corporate „Sub aripile leului”. Spotul TV va fi difuzat in patru variante, de 30 secunde si 15 secunde, punand in valoare cele doua mesaje principale ale campaniei: „De peste 175 de ani, Grupul Generali este partenerul de incredere a milioane de clienti din intreaga lume” si „Milioane de familii nu au protectie financiara”.
In primul semestru al acestui an, Generali Asigurari a inregistrat pe segmentul asigurarilor de viata unit-linked o crestere de 258% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la o valoare de aproximativ 6 milioane euro, conform reprezentantilor companiei.
In aceeasi perioada, Generali Asigurari a inregistrat un profit de 15,9 milioane lei (4,4 mil. euro), valoarea totala a primelor brute subscrise de companie urcand cu 12% fata de aceeasi perioada a anului anterior, pana la 212,2 milioane lei (57,66 mil. euro).
Reteaua teritoriala a Generali Asigurari este compusa din 84 de agentii si puncte de lucru, iar portofoliul companiei include toate tipurile de asigurari. Compania pune are in prezent o echipa de 3.500 de consultanti financiari, la nivel national.