Noul produs le propune asiguratilor un risc moderat, tinand cont de durata mare de investitie (20 de ani) si de portofoliul investitional echilibrat (25% – actiuni cotate la Bursa de Valori Bucuresti si 75% – instrumente cu venituri fixe, dintre care maximum 45% obligatiuni).
„Easy Genius este o varianta simplificata a produsului pe care Generali Asigurari il detine deja in portofoliu, Generali Investment Unit Solution, si a fost special creat pentru a putea fi vandut si de catre forta de vanzare (agentii de marketing), care a actionat pentru colectarea adeziunilor la fondul de pensii administrat privat de Generali Fond de Pensii”, a declarat Ovidiu Racoveanu, sef serviciu Asigurari de Viata.
„Mare parte dintre agentii de marketing s-a aratat interesata de continuarea activitatii in sectorul financiar si atunci am gandit ca ar fi oportun sa le oferim aceasta posibilitate”, a adaugat acesta.
Easy Genius se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 16 si 55 de ani si cu un venit anual mediu de peste 13.000 de lei. Clientii pot opta pentru unul din cele patru praguri fixe de investitie, in functie de veniturile personale, respectiv prime anuale de 1.000 lei, 1.200 lei, 1.500 lei sau 2.000 lei.
Generali Asigurari este parte a grupului international Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurari din lume. Reteaua teritoriala a companiei este compusa din 84 de agentii si puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astazi toate tipurile de asigurari.
Piata asigurarilor de tip unit-linked din Romania valoreaza aproximativ 550 milioane lei.