Primele brute subscrise de companie pe segmentul asigurari de viata au insumat 36,5 milioane lei (11,6 milioane euro), in crestere cu 47% comparativ cu perioada ianuarie-august 2006.
Pe segmentul asigurari generale, compania a subscris, in perioada ianuarie-august, prime in valoare de 213,3 milioane lei (64,63 mil. euro), in crestere cu 32% fata de aceeasi perioada a anului anterior.
Cele mai vandute produse din portofoliul companiei au fost asigurarile auto, urmate de asigurarile de cladiri si de cele de viata.
Pentru dezvoltarea afacerii, Generali Asigurari a majorat capitalul social cu 20 milioane de euro.
„Actionarii Generali au realizat deja majorarea de capital, valoarea totala a acestuia ajungand la 120 de milioane lei (36,4 milioane euro). Urmeaza sa inregistram majorarea la Registrul Comertului”, a spus Tudor Moldovan, director general al Generali Asigurari.
Moldovan a mai precizat ca Generali are in prezent 3.000 de agenti, care aduc mai mult de o treime din „productia” de asigurari.