In 2007, Generali Asigurari a inregistrat un profit de 1 milion de euro in conditiile in care, in anii anteriori compania afisase in mod succesiv pierderi, determinate in special de investitiile realizate.
In primele 6 luni din 2008, Generali Asigurari a subscris prime brute de 212,2 milioane lei (57,66 mil. euro), cu 12% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Asigurarile de viata au crescut cu 53,6% in acelasi interval, pana la 42,7 milioane lei (11,6 mil. euro).
Raportat la aceeasi perioada a anului anterior, segmentul de asigurari de viata individuale a inregistrat in primul semestru o crestere de 68,6%, pana la 31,9 milioane lei (8,66 mil. euro), iar cel al asigurarilor de grup un avans de 21,6%, pana la 10,8 milioane lei (2,9 mil. euro).
In perioada ianuarie-iunie, asigurarile generale au crescut cu 5,12% fata de primele 6 luni din 2007, pana la 169,6 milioane lei (46,08 mil. euro).
Cele mai vandute tipuri de asigurari pe acest segment au fost: asigurarile CASCO, cu 97,8 milioane lei (26,57 mil. euro), RCA si Carte Verde, cu 21,8 milioane lei (5,92 mil. euro) si asigurarile de locuinte, de incendiu si riscuri civile si asigurarea de furt pentru locuinte si birouri, care au cumulat 15,7 milioane lei (4,26 mil. euro).
„Daca privim spre obiectivele pentru intregul an 2008 si comparam cu ce am reusit sa realizam in primul semestru, putem concluziona ca planurile noastre sunt mai mult decat realizabile”, a declarat Tudor Moldovan, director general Generali Asigurari.
Compania si-a planificat pentru anul in curs o crestere de 19% a volumului de prime brute subscrise comparativ cu anul precedent, pana la 455 milioane lei (circa 129 mil. euro).
„Sunt multumit, in mod special, de rezultatele obtinute in sectorul asigurarilor de viata. Pe o piata pentru care specialistii estimeaza o crestere de 20-25% in 2008, cresterile inregistrate de companie pe segmentul asigurarilor individuale, de 68,6%, si in mod deosebit cele de asigurari de viata traditionale, de 50,3%, sunt impresionante”, a completat Tudor Moldovan.
Strategia companiei vizeaza intre altele dezvoltarea pe toate liniile de asigurare, dar in special pe cea a asigurarilor de viata, precum si intrarea companiei nou infiintate, Generali Fond de Pensii, pe Pilonul III de pensii facultative.