Campania va fi derulata pe TV, presa scrisa, OOH (out-of-home) clasic si tv screen-uri, online, door-to-door (distributie neadresata de pliante nationale) si colaterale/merchandising (postere, flyere, semnalizatoare). Creatia campaniei a fost dezvoltata de agentia Concepto, activitatile de media sunt gestionate de agentia Media Direction, promovarea online este asigurata de regia Adevolution iar PR-ul de Free Communication.
Produsul promovat de Generali presupune o acoperire completa de riscuri, nu are prevazuta fransiza si nici limita maxima de despagubire pentru riscurile de furt, talharie si avarii ale instalatiilor de apa (cele mai frecvent inregistrate daune).
EuroCasa Completa Plus se adreseaza atat proprietarilor, cat si chiriasilor de apartamente, case, vile si cabinete profesionale.
„Tinand cont de faptul ca, in Romania, din cele peste 8 milioane de locuinte, doar 800.000 sunt asigurate, vrem sa impulsionam acest segment de asigurare si sa crestem in randul romanilor gradul de constientizare si de responsabilizare fata de unele dintre cele mai importante bunuri materiale – casa si obiectele de valoare din locuinta”, a declarat Adrian Marin, director asigurari generale, Generali Asigurari.
Polita EuroCasa Completa Plus acopera daune materiale cauzate bunurilor asigurate de evenimente precum: incendiu, trasnet sau explozie (caderea aparatelor de zbor, lovirea de catre autovehicule rutiere ale tertilor, fum, gaz, vapori, costuri de demolare si de indepartare a resturilor, raspunderea pentru prejudicii cauzate tertelor persoane derivata prin proprietatea asupra cladirii asigurate), calamitati naturale (cutremur, inundatii, aluviuni, grindina, prabusirea, alunecarea sau surparea terenului, greutatea stratului de zapada etc) si alte riscuri aditionale (daune produse de avarii la instalatii de apa sau canalizare, furt prin efractie, talharie, evenimente socio-politice si acte de vandalism si raspunderea civila a familiei).
1 leu pe zi pentru un apartament de 182.000 lei
„Un calcul estimativ arata ca, pentru un apartament asigurat la o suma de 182.000 lei, un client Generali va plati 1 leu pe zi”, a precizat Adrian Marin.
Acesta a spus ca in 2008, pe linia de business de asigurari de locuinta, Generali Asigurari a inregistrat una dintre cele mai mari cresteri din intreg segmentul de asigurari generale, respectiv de 28%.
„Mizam pe o evolutie satisfacatoare si anul acesta”, a mentionat oficialul companiei.
Generali Asigurari, membra a Generali PPF Holding BV, a raportat anul trecut vanzari totale de 417,5 milioane lei (aproximativ 113,4 milioane euro), in crestere cu 9% fata de 2007.