Generali Romania este numele vizat pentru noua entitate, care va functiona pe piata cu doua marci independente, Generali si Ardaf.
Fuziunea va consolida pozitia grupului Generali in Romania. Pastrarea ambelor branduri implica automat si mentinerea celor doua retele de vanzare.
„Procedura juridica de fuziune implica absorbtia Generali Asigurari de catre Ardaf, optiune ce a rezultat din analiza preliminara derulata. Aceasta procedura, care este doar o formalitate tehnica, a fost determinata pe baza respectarii aspectelor legale, de reglementare, financiare si operationale ale fuziunii si nu va influenta forma noii entitati. Fara a afecta scopul si obiectivele planului de reorganizare, caile de derulare legala a fuziunii pot fi amendate pe parcurs, in functie de indicatiile si solicitarile venite din partea autoritatilor competente”, se arata in comunicatul Generali.
Data efectiva a fuziunii depinde in mod direct de indeplinirea tuturor cerintelor legale. Pana atunci, Generali Asigurari si Ardaf vor continua sa vanda produse si sa emita polite in conditii normale, pana la momentul efectiv al fuziunii.
Dupa fuziune, Generali Romania va prelua toate obligatiie fata de clientii celor doua companii.
„Fuziunea ofera o perspectiva extraordinara de dezvoltare. Fuziunea va crea o companie mai puternica, mai eficienta si mai performanta si va consolida prezenta strategica, pe termen lung, a grupului Generali in Romania, in concordanta cu planurile actionarilor”, a declarat Marie Kovarova, coordonator al operatiunilor Generali Group in Romania.
Grupul Generali, fondat la Trieste, in 1831, detine o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, care deserveste 70 milioane de clienti in 68 de tari.